Четете още...
  

Очаквате гости? Клиенти? Знаят ли как да Ви намирят? Ако не, ето една новаторска идея: изпратете им по факса или с имейл страница с писмени указания. Тази "карта от думи" има място за няколко отправни точки, приблизително време за пътуване и други съвети, но нейната естинска стойност е начинът, по ...

Традиционното лого се състои от име и една, внимателно подготвена графика. То се поставя по еднакъв начин на всички фирмени документи. Ето обаче един дизайн със свежа нотка: лого, съставено от три, четири,пет и повече изображения, разхвърляни около спретнато разположени име и адрес. Това е жизнерад...

Данните от всякакъв вид се разбират по-лесно, когато ги видим. Следващите диаграми показват ръста на облигациите за определен период от време. Шестте варианта са практически идентични: еднакви ленти, еднакви данни, еднакви размери - дори пропорциите са еднакви. Всяка бе създадена, ползвайки само ин...

Исторически, моногромът е бил кралски атрибут - отличителен белег на най-почитаната икона - кралския печат. Той говори малко, но се разпознава веднага. Няколко столетия по-кусно, монограмите продължават да привличат внимание. Вярно, кралските печати вече са рядкост, но тихата елегантност на моногра...

Жълтите страници (Yellw pages) са един от най-широките пазари на Америка, но със сигурност не са станали такива благодариние на външния си вид. Претупани, залети с езера от мастилени знаци и нехудожествени на вид, те са останки от вримито когато "дизайн" означаваше да се ползват един вид ъглести ил...

 
Как се правят отлични визуални инструкции за потрибителя?
Обърквали ли сте се някога, четейки наръчника за монтаж и ползване на видеоапаратура? А указание за сглобяване на играчка? Съвети за работа с кухненски робот? Това се случва на всекил Дори написани на ясен роден език, те са твърде вербални (многословни).

Ние живеем във визуален свят. Избираме неща, преместваме ги, вдигаме ги, обръщаме ги или ги поставяме някъде. За да възприемаме указания за такива действия интуитивно, се нуждаем от визуален език.

Необходимо е да говорим с изображения.

Секретът при илюстрирането на инструкции е да допълните графично снимките, които правите сами. За разлика от висококачествените фотогрофии, които си подготвят внимателно и се осигуряват със скупа сценична техника и осветление, графичното дорисуване Ви позволява да аранжирате и преаранжирате дадено действие бързо, без да обръщате внимание на детайлите.

След като направите снимката (полароидните са много подходящи), Вие сте свободни да изберете важните части, да промените позиията, да подсилите ключовите действия и т.н., за да направите указанията си по-ясни.


Актуално

Как се проектира реклама за Жълти страни...

Как се проектира реклама за Жълти страници?

Референции

от наши клиенти
Разгледайте референциите от нашите клиенти.

За контакт

с нашите специалисти
Графичен дизайн

GSM: 0878 311 513
email: graphic@irisdesign.bg