Четете още...
  

Вероятно няма друг художествен стил, по-интуитивен от смесването на две букви в една. Резултатът е буквен знак, наречен лигатура (ligature). Лигатура означава "свързване". Свързаните букви правят получения фирмен знак идеален за компании, които са познати главно с инициалите си. Лигатурите се проек...

Данните от всякакъв вид се разбират по-лесно, когато ги видим. Следващите диаграми показват ръста на облигациите за определен период от време. Шестте варианта са практически идентични: еднакви ленти, еднакви данни, еднакви размери - дори пропорциите са еднакви. Всяка бе създадена, ползвайки само ин...

Наистина ли Ви трябват повече от шрифтовете, които идват заедно с новозакупения принтер? Не, повечето от тях са доста добри. Но ако искате да инвестирате в библиотека от шрифтове, от къде да започнете? Започнете с идентифициране на категориите шрифтове: следните пет групи обхващат повечето характери...

Бързо - преди да сте забравили! Нолан Бушнел (основателят на Атари) веднъж каза: "Всеки, който поне веднъж е влизал под душа , го е спохождала идея. Именно човекът, който излиза от душа и се изсушава прави нещо различно от досега." Големите организации си издигат и сриват благодариние на внушенията...

Ето как може те да създадете добър облик от нищо - просто едно име върху фигура - но има и тайна. Кой иска една хубава работа? Добрият дизайн е щастливият резултат от хармоничното съчетаване на думи, форми, цветове и други базови елементи. Простите фигури - правоъгълници, елипси, многоъгълници - и...

 
Как се проектира реклама за Жълти страници?
Жълтите страници (Yellw pages) са един от най-широките пазари на Америка, но със сигурност не са станали такива благодариние на външния си вид. Претупани, залети с езера от мастилени знаци и нехудожествени на вид, те са останки от вримито когато "дизайн" означаваше да се ползват един вид ъглести или курсивни букви, главни или малки, заоблени или прави ъгли и тук-там по някоя графична картинка и лого (ако имате такова) - всичко това, стъкмено в книга от телефонната компания.

Жълтите страници успяха благодариние на слидното виликолипно качество: купувачите можеха активно да търсят и сравняват продавачи на нещата, които ги интересуват.

Купувачът идва в Жълтите страници за помощ. Неориентиран, често бързащ, може би и под стрес, той винаги търси компания, която не познава. Той няма начин да прицени: Дали този бижутер е добър или онзи? Дали този монтажник е с добра репутация? Дали тази служба е коректна?

Купувачът има на разположение само нашата реклама, за да се ориентира. Тя привлекателна ли е? Изглеждаме ли готови да помогнем? Честни? Значими?

Нашият дизайн може (и трябва) да придаде нашите добри послания. Ако Вие имате добър бизнес, ето как можете да кажете това визуално.

Черно но жълто

Нормалната реклама се разполага на чиста бяла хартия, но не и в Жълтите страници. Тук тя стъпва на жълто поле, което виждате преди всичко останало (имайте предвид това, когато планирате "бялото /празно/
простронство). Освен Вашата реклама е заобиколена от тази на преките Ви конкуренти. Това е война.


Актуално

Монограмното лого говори за характер

Монограмното лого говори за характер

Референции

от наши клиенти
Разгледайте референциите от нашите клиенти.

За контакт

с нашите специалисти
Уеб дизайн

GSM: 0878 311 513
email: web@irisdesign.bg