Четете още...
  

Един добър каталог е машина за продажби по 24 часа на ден. Той е високоефективен - колкото Вашия най-добър продавач, компетентен както най-добрият Ви купувач и организиран както най-добрият Ви администратор. Той събира и показва на хартия всичко, което е добро за Вашия бизнес. Но приятели, той сигу...

Обърквали ли сте се някога, четейки наръчника за монтаж и ползване на видеоапаратура? А указание за сглобяване на играчка? Съвети за работа с кухненски робот? Това се случва на всекил Дори написани на ясен роден език, те са твърде вербални (многословни). Ние живеем във визуален свят. Избираме неща...

Бързо - преди да сте забравили! Нолан Бушнел (основателят на Атари) веднъж каза: "Всеки, който поне веднъж е влизал под душа , го е спохождала идея. Именно човекът, който излиза от душа и се изсушава прави нещо различно от досега." Големите организации си издигат и сриват благодариние на внушенията...

Нямате картинки? Никакъв проблем! Бялото пространство може да е най-добрият ви приятел. Някои документи - по необходимост или по изискване - трябва да са чисто текстови. Това не само е скучно, но и самите страници трудно се запълват. Най-простото решение на този проблем е следното: ползвайте широки...

Фирмени канцелаларски материали (Business stationery) обикновено обхващат комплекта от визитна кактичка (business card), фирмена бланка за писма (letterhead) и стандартния (за САЩ) плик №10 за бизнес кореспонденция. Заедно можем да ги наречем "система". При проектиране на вашата система от канцелар...

 
Проектирайте име
Ето как може те да създадете добър облик от нищо - просто едно име върху фигура - но има и тайна.

Кой иска една хубава работа? Добрият дизайн е щастливият резултат от хармоничното съчетаване на думи, форми, цветове и други базови елементи. Простите фигури - правоъгълници, елипси, многоъгълници - имат естествено, експресивно присъствие. Правоъгълникът с острите ръбове и върхове казва нещо, което окръжността - заоблена и мека, не може да изрази. Ето защо е лесно да се създаде добър облек от нищо - или поне така изглежда: напишете дума, добавете фигура след ния и ги оцветете! Или започнете с фигурата. Или с цвета. Тайната е да се оставят трите елемента да казват едно и също нещо. Ето как:

Правоъгълници

Правоъгълникът е най-устойчивата фигура - плосък, стъпил на земята, неподвижен. Правоъгълникът и фигурата, ползвана за структури - стени на сграда или монумент например. Тъмните, веществени до осезаемост цветове съдържат много черно и изглеждат солидни, свързани и уверени. Текстът само в главни букви изглижда внушитилен. Припокриването внася лек контрапункт, подходящ за ресторант.

Окръжности

Светлите, делинатни, пастелни цветове са пълни с бяло и внушават чупливост и уйзвимост; дори младенческа възраст. Тук остроъглите правоъгълници не са подходящи; това което е нужно са овални форми, с присъщото им изящество. Текстът също трябва да шепне - с малки букви, ултратънки и бели съчетания, стоящи въздържано.

Триъгълници

Триъгълниците са най-вълнуващите форми, пълни с енергия, движение и нестабилност. Ето защо ги виждаме често по скейтбордовете и никога върху фирмени канцеларски материали. Подсилете впечатленията с подходящ, шиповиден шрифт. Буйните цветове - главно ярки вторични (комплементарни на основните) - често се срещат в природата сред цветята, тропическите птици и риби.



Актуално

Как се правят отлични визуални инструкци...

Как се правят отлични визуални инструкции за потрибителя?

Референции

от наши клиенти
Разгледайте референциите от нашите клиенти.

За контакт

с нашите специалисти
Уеб дизайн

GSM: 0878 311 513
email: web@irisdesign.bg