Четете още...
  

Данните от всякакъв вид се разбират по-лесно, когато ги видим. Следващите диаграми показват ръста на облигациите за определен период от време. Шестте варианта са практически идентични: еднакви ленти, еднакви данни, еднакви размери - дори пропорциите са еднакви. Всяка бе създадена, ползвайки само ин...

Очаквате гости? Клиенти? Знаят ли как да Ви намирят? Ако не, ето една новаторска идея: изпратете им по факса или с имейл страница с писмени указания. Тази "карта от думи" има място за няколко отправни точки, приблизително време за пътуване и други съвети, но нейната естинска стойност е начинът, по ...

Жълтите страници (Yellw pages) са един от най-широките пазари на Америка, но със сигурност не са станали такива благодариние на външния си вид. Претупани, залети с езера от мастилени знаци и нехудожествени на вид, те са останки от вримито когато "дизайн" означаваше да се ползват един вид ъглести ил...

Нямате картинки? Никакъв проблем! Бялото пространство може да е най-добрият ви приятел. Някои документи - по необходимост или по изискване - трябва да са чисто текстови. Това не само е скучно, но и самите страници трудно се запълват. Най-простото решение на този проблем е следното: ползвайте широки...

Фирмени канцелаларски материали (Business stationery) обикновено обхващат комплекта от визитна кактичка (business card), фирмена бланка за писма (letterhead) и стандартния (за САЩ) плик №10 за бизнес кореспонденция. Заедно можем да ги наречем "система". При проектиране на вашата система от канцелар...

 
Весело лого с много изображения
Традиционното лого се състои от име и една, внимателно подготвена графика. То се поставя по еднакъв начин на всички фирмени документи. Ето обаче един дизайн със свежа нотка: лого, съставено от три, четири,пет и повече изображения, разхвърляни около спретнато разположени име и адрес. Това е жизнерадостен стил, подходящ за всяка тема - от автомобилни поправки до спортни дрехи. Освен това е забавно да се прави, особено ако харесвате аранжирането повече от рисуването - художествеността на логото е в апанжиента. Всяко графична късче е различно; аранжиментите от визитна картичка до бланка за писма или дори тенис-фланелка могат да се променят, за да се използва формата на пространството. Това са безброй възможности за експресивни решения.

Лого с обичайни предмети

Какво може да е по-обикновено от гаражни инструменти? Те може да са по-скучни от всичко но света, но рзхвърляни насам-натам те внушават чувство за лекота и свежест. Как става това? Внимавайте за две неща. Първото е тяхното взаимно подобие. Без значение дали ползвате три изображения или десет, избирайте неща със сходни характеристики като тема, стил или цвят. Второто е унефицираност. Артистичният аранжимент може (а често и трябва) да варира, за да се вмести в наличното място - разхвърляно за това изделие, сгъстено - за друго, но останалата част от структурата трябва да бъде унифицирана за всички материали. Тази еднородност придава на материала неговия дисциплиниран, подреден изглед и позволява на жизнерадостната графика да се про,ви на сцената.



Актуално

Съберете отличен каталог

Съберете отличен каталог

Референции

от наши клиенти
Разгледайте референциите от нашите клиенти.

За контакт

с нашите специалисти
3D дизайн

GSM: 0878 311 513
email: 3d@irisdesign.bg