Четете още...
  

Това картонче за "маркиране на страници от готварска книга" (букмаркер)се състои от една част удобство, една част полезна приложна информация и една част рекламно послание - прост, елегантен начин за рекламиране на Вашите продукти и услуги. Вашата версия може да включва таблица за конвертиране на м...

Нямате картинки? Никакъв проблем! Бялото пространство може да е най-добрият ви приятел. Някои документи - по необходимост или по изискване - трябва да са чисто текстови. Това не само е скучно, но и самите страници трудно се запълват. Най-простото решение на този проблем е следното: ползвайте широки...

Данните от всякакъв вид се разбират по-лесно, когато ги видим. Следващите диаграми показват ръста на облигациите за определен период от време. Шестте варианта са практически идентични: еднакви ленти, еднакви данни, еднакви размери - дори пропорциите са еднакви. Всяка бе създадена, ползвайки само ин...

Исторически, моногромът е бил кралски атрибут - отличителен белег на най-почитаната икона - кралския печат. Той говори малко, но се разпознава веднага. Няколко столетия по-кусно, монограмите продължават да привличат внимание. Вярно, кралските печати вече са рядкост, но тихата елегантност на моногра...

Вероятно няма друг художествен стил, по-интуитивен от смесването на две букви в една. Резултатът е буквен знак, наречен лигатура (ligature). Лигатура означава "свързване". Свързаните букви правят получения фирмен знак идеален за компании, които са познати главно с инициалите си. Лигатурите се проек...

 
Проектиране на талони с фотогрофии
Компактният талон с фотография, отпечатана като фон (за краткост: фототолон) е отлично място за насочване на Вашите рекламни умения. Той е малък, евтин, живописен и ефективен, да не споменаваме лекотатаи удоволствието при работа с него. Тъй като съдържа само една фотография и няколко думи, можете да експериментирате свободно и да преценявате резултатите веднага.

Талонът, който се отрязва от печатен материал и изпраща по пощата, е генератор на отговори. Той безшумно поканва читателя да предприеме действие. Фототалонът работи като се възползва нопълно от този вграден стимул за отговори. Той е отлична малка реклама, прикрепена към вестник или списание. Същата функция изпълнява и като пощенска картичка или картичка-отговор на делово предложение. Като част от по-голяма реклама фототалонът създава жив център на интерес без да се плаща цената на цялостранично изображение.

Ограничени от такова малко пространство, ще установите, че всички компоненти - фотография, думи и шрифт - играят малко по-голяма от обикновената роля. Те трябва да са визуално и вербално кратки.

Актуално

Рекламно-информационен букмаркер

Рекламно-информационен букмаркер

Референции

от наши клиенти
Разгледайте референциите от нашите клиенти.

За контакт

с нашите специалисти
3D дизайн

GSM: 0878 311 513
email: 3d@irisdesign.bg